قديم 02-24-2011, 07:45 PM
الاقتصاد
مشارك

افتراضي مشاركة: عاجل جدا باركولى acca results

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kazem مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
انت بتجيب الفيديو منين وايه المواقع اللى بتتعامل معاها علشان تسهلك المذاكرة وكتب 2011 اجيبها منين خصوصا ان كتاب f6 لازم يكون حديث
(شكرا جدا على كل المعلومات اللى بتساعدنى بيها انا بجد اول مافكرت فى الشهادة مكنتش لاقى حد يساعدنى وكنت هصرف نظر عنها بس انت بعد ربنا سبحانه و تعالى من الاسباب اللى شجعنى انى اقدم فيها)
شكرا
يا كاظم انا قولتلك ان الفيديوهات بتجبها من opentuition بس ماعدا f4 لان مفيش فيرشن عالمى اللى موجود بتاع بريطانيا
بس الكتب بقى حوارها طويل سيبهولى وانا ان شاء الله هجيبلك الكتب كل متظهر فى اى موقع لانى بتابع مع ناس كتير اوى وانا على العموم لسه جايب bpp f6 2011 من مدونه لواحد من بريطانيا ومتقلقش هنجمع الكتب 2011 كلها قريب ان شاء الله
ادينى فرصه ارفع الكتاب على موقع تحميل لانى منزله من على اكونت فى موقع بس مش بتاع تحميل هرفعه وابعتهولك
الاقتصاد غير متواجد حالياً  
قديم 02-24-2011, 07:49 PM
الاقتصاد
مشارك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاهر عبده دانيال مشاهدة المشاركة
مبروك وربنا يسهلك على الباقى 000 يريت ترفع ملف عن الموضوع من بدايته كفكره حتى النجاح كلما امكن التفصيل
الله يبارك فيك وبالنسبه للموضوع ده انا نفسى والله بس الموضوع عايز تنسيق ووقت وانا داخل فى مادتين طوال اوى فشغلين الواحد على طول بس حد عايز مساعده بخصوص acca انا تحت امره الواحد تعب اوى على موصل لان مكنش معاه حد غير ربنا سبحانه وتعالى بس دلوقتى الحمد الله والاحد عرف وفهم فاى استفسار انا موجود يا جماعه

وربنا يوفق الكل يا جماعه والموضوع عايز تعب وربنا معانا وفعونا ان شاء الله
قديم 02-24-2011, 08:23 PM
الاقتصاد
مشارك

http://www.mediafire.com/?qhwv0i5ktgt4xt3
ده لينك f6 uk 2011 يا جماعه علشان اللى هيستفيد منه وربنا معاكم
قديم 02-26-2011, 04:43 PM
حامد
مشارك ذهبى

ربنا يكرمك ويرفع شأنك كمان و كمان و مزيد من التقدم المهنى و العلمى اللى بيساعد على روح المنافسة فى المعلومات و تؤدى رفع المستوى المهنى فى مصر
حامد غير متواجد حالياً  
قديم 02-28-2011, 03:00 PM
kazem
مشارك نشط

السلام عليكم

الف شكر على الكتاب
kazem غير متواجد حالياً  
قديم 03-02-2011, 08:40 PM
loveing_2010
مشارك نشط

الف مبروك يا سعيد ...ازيك يا كاظم ... انا اف 5 فى شهر 6 باذن الله .... انا لايص ومش عارف اذاكر خااااااااالص والمصحف هجنن..... بالتوفيق للجميع.....
loveing_2010 غير متواجد حالياً  
قديم 03-03-2011, 12:19 AM
الاقتصاد
مشارك

ايه اللى مضيقك اوى كده يا استاذ مصطفى امال انا كنت بتشقلب على الكتاب علشان افهم حاجه او اشوفها ميت مره فى الفيديوهات ومفهمهاش وفالاخر كده من عند ربنا وانا بحل افهما ازاى متعرفش فشد حيلك وبعدين لو قعدت تعد الحاجات اللى مفهمتهاش هتحبط جدا لا كمل ووحده وحده كده لان خلاص مفضلش كتير احنا هنمتحن شهر 6 يعنى معاك 3 شهور ركز وعيش وبعدين يا عم انت فى ماده فهم امال انا قاعد احفظ قانون لما دماغى ورمت من الحفظ ولسه فى الاول ادعيلى بقى اخلص
قديم 03-03-2011, 06:06 PM
kazem
مشارك نشط

السلام عيكم

اولا بشكر اللى شارك فى الموضوع واشكر اقتصاد على مجهوداته

ثانيا بقول لاستاذ مصطفى و loving انا عارف ان الموضوع مش سهل وعايز تعب ولازم نتعب فى الاول علشان نحس بالنجاح يعنى بالنسبة لى كانت مشكلتى فى الانجليزى بدات اخد اول شابتر و معاى القاموس واترجم الكلمات الصعبة فقط وبعد كدة اقرا الشابتر وبعدين اذاكرة واحل الامثلة واشوف الفيديو كويس وبعدين احل عليه من exam اللى فى اخر الكتاب انا الصراحة تعبت فى اول شابتر والتانى بس بعد كدة لاقيت الكلمات بتتكرر وبقى سهل شوية دة بالنسبة f5 المادة دى عايزه حل كتير

ثالثا عايز اقول ان مفيش حاجة سهلة واللى عاوز يوصل لازم يتعب واتاكد ان اللى بيتعب بيلاقى
فلازم نتزكل على الله ونأمن ان الله لايضيع اجر من احسن عمل
بالنسبه f5 عايزه حل و اهم حاجه نتدرب على طريق الامتحان يعن نكتب بيدنا علشان نتعود على الطريق نتحاشا الاخطاء spelling و3 شهور ان شاء الله نقدر نخلص فيهم زنراجع كمان وياريت منبصش على الكتاب كله علشان الاحباط وناخد حته حته
فلازم نتوكل على الله ونبدا ونبص للنهاية وتخيل شعورك وانت ناجح

شكرا
kazem غير متواجد حالياً  
قديم 03-04-2011, 07:24 PM
loveing_2010
مشارك نشط

شكرا ليك يا سعيد انت وكاظم .... بس انا قصدت انى مش عارف اذاكر من الشغل ... مش من صعوبه المذاكره نفسها
وعالعموم شكرا لكلامكم لانكم بتدونى تحفيز لانى ابذل جهد اكتر... وبالتوفيق للجميع
loveing_2010 غير متواجد حالياً  
قديم 03-15-2011, 08:39 PM
kazem
مشارك نشط

السلام عليكم
انا الحمد لله سجلت فى المواد f5 f7 وان شاء الله نتقابل فى اللجنة مع كل اللى بيمتحنوا
شكرا
kazem غير متواجد حالياً